• Partner belépés
  • |
  • Felhasználói név:
  • Jelszó:
  • Belépés

Szerviz

A szerviz nyitva tartása:

H-Cs  08.00 - 16.30
P       08.00 - 16.00

Szervizünkben az alábbi termékek javítását végezzük:

  • Epson (szerviz)
  • Medion (Hivatalos márkaszerviz) 

További szolgáltatásaink:

  • Garantált szerződésbeli megjelenési idő
  • Munkaidőben forró dróton keresztüli segítségnyújtás
  • Átalánydíjas Karbantartási szerződések
  • Szerviz alkatrészellátás: Epson
  • Országos szervizpartneri hálózat

B. Fizetős (Jótállási idő lejárta utáni) készülékek:

1./  Igény esetén kedvezményes tarifával készülékét beszállíttatjuk és javítás után visszaszállíttatjuk.

A folyamat:

1.  Igénybejelentés az e-mail: dgabi@ratrade.hu  vagy a tel.: 06/23-502-882  ( Darabos Gabriella) a készülék típusának és az Ön elérhetőségeinek megjelölésével. Következő napi beszállításhoz az igényt 14.00-ig  kell jelezni.

2.   A szállító egyeztet Önnel az átvétel időpontjával kapcsolatban.
3.   Átvétel az egyeztetett időpontban.
4.   Bevizsgálás.
5.   Árajánlat (fax, e-mail)
6.   Árajánlat visszaigazolása.
7.   Javítás. Az esetleges ármódosulások egyeztetése.
8.   Szállító egyeztet Önnel az átadás időpontjával kapcsolatban.
9.   Kiszállítás, Számla kiegyenlítése és a készülék átadása az egyeztetett időpontban.

2./  Igény esetén helyszíni javítást is vállalunk

Szolgáltatási díjak:

Bevizsgálási díj: 2000-4000 HUF   (a javítás megrendelése esetén nem számoljuk fel)
Szerviz óradíj: 4000-8000 HUF

Kiszállási díj:
Budapest: 6000.-HUF ( minden megkezdett óra óradíja)
Vidék:  Budaörstől való oda-vissza távolság * 80HUF  (minden megkezdett óra óradíja)
Kedvezményes oda-vissza szállítási árainkról érdeklődjön telefonon.

A díjak az ÁFA-t nem tartalmazzák.
Az árváltozás jogát fenntartjuk.


Elérhetőségeink:
Ügyfélszolgálat +36 23 502 880


Fax +36 1 848 0677
 
 
Egyéb hibabejelentés, alkatrész rendelés: garancia@ratrade.hu
szerviz@ratrade.hu